Anderssons Trafikskola

Välkommen in till Anderssons Trafikskola!

OBS! Just nu ligger vår E-handel nere på grund av migrering till ett helt nytt affärssystem! OBS!

OBS! SNART TILLÄMPAR VI DEN ÅRLIGA PRISHÖJNINGEN. OBS!
PASSA PÅ ATT KÖPA KÖRLEKTIONER/KÖRPAKET INNAN DESS.

GOD FORTSÄTTNING! UNDER HELA VECKA 52  HAR VI PÅ ANDERSSONS TRAFIKSKOLA STÄNGT.
VI SYNS NÄSTA ÅR, GOTT NYTT ÅR!

Anderssons trafikskola

– ett säkert & tryggt val för ditt körkort

Anderssons Trafikskola har funnits i Helsingborg sedan 1929 och ligger centralt 5 minuters gångväg från Knutpunkten. Skolan har bara haft två ägare tidigare vilket visar att kontinuitet och stabilitet är något som vi värnar om.
Trafikskolan utbildar för behörighet B, både för manuell- och automatkörkort. Övningsbilarna trafikskolan använder sig av är Opel Mokka.
Våra glada och välutbildade trafiklärare är beredda att lära Dig köra bil på ett säkert och tryggt sätt.

INSKRIVNING

Vill du också ta ditt körkort på Anderssons Trafikskola?

INTRODUKTIONSUTBILDNING

Är det dags att börja övningsköra privat?

Tillhör du NPF-spektrat?

Hos Anderssons Trafikskola hittar ni Neuropsykiatrisk funktionsnedsättningsutbildad personal.

Feedback från våra elever

Proffsiga och vilket tålamod, har hört många som talar gott om er och det kommer jag med göra, stort tack för all hjälp med min utbildning!

Sandra Hulthen

Rekommenderar verkligen Anderssons trafikskola! Det är tack vare dom jag äntligen sitter här idag med körkort. Från det att jag skrev in mig där så har de verkligen gjort det där lilla extra för mig när det kommer till hitta körlektioner, flexibilitet och verkligen stöttat och trott på mig! Har kört med alla lärarna där och alla är verkligen fantastiska! 🌺🌺🌟🌟🌟

Hanna Jangsell

Mycket bra och trevlig trafikskola, personalen är verkligen mån om sina kunder och satsar verkligen på att du ska lyckas så snabbt som möjligt fast även säkert. Bra tider då man kan börja köra redan 07.20 på morgonen. Vill ni lyckas med ert körkort så välj Anderssons!

– Svitzer85

Fantastisk Trafikskola! Tog först körkort för automatväxlad bil och lade sedan till behörighet för manuellt växlad bil och klarade BÅDA uppkörningarna samt teorin på första försöket! Erfarna, kunniga och trevliga körlärare, kan inte rekommendera nog!

Rebecca Jönsson

Vi är guldmedlemmar i STR.

Det innebär att vi använder digital teknik för effektiv bokning och inlärning, löpande fortbildar våra trafikutbildare och följer upp arbetet med mätbara kundutvärderingar. För dig innebär det en trygghet – med oss kommer du få bäst hjälp för att nå dina drömmar.

Kontakta Oss